Alla inlägg under mars 2010

Av Inger - 22 mars 2010 08:32



Om stenåldersbarnen hade lytt sina föräldrar, hade vi ännu levt i stenåldern.



 

Av Inger - 22 mars 2010 08:10

Jag har varit i Göteborg i helgen hos min äldsta dotter Mia och hennes sambo Håkan. Det var så roligt och trevligt, jag kom dit på lördagen och åkte hem igår på söndag igen. På lördagen så kom även dotterns barndomkamrat dit med sin sambo vilken är Håkans barndomskamrat, så det är lite roligt att de har funnit varandra också.

De bor också nära varandra i uppgångarna bredvid varandra. Till saken hör också att jag har varit dagmamma år Cecilia (dotterns barndomskamrat) så det var väldigt roligt att träffa dem.


På söndagen åkte vi till Mölndals Kvarnby och var där och tittade och sedan så gick vi på museét också, och där blev lite fika innan vi åkte vidare till Eriksberg och tittade på alla vad de bygger där.

Sedan var det dags för mig att ta tåget hem till Limmared igen.


Bilderna idag är från Mölndals Kvarnby och dottern med sambo.


Ha nu en fortsatt trevlig dag alla.    

Ovido - Quiz & Flashcards