Direktlänk till inlägg 28 oktober 2011

Dags igen !

Av Inger - 28 oktober 2011 20:30


Då är det dags igen för mig att blogga, jag måste skärpa till mig och vara inne här lite oftare och blogga. Men det kommer en massa annat emellan och så glömmer jag av det helt och hållet.

Nu får jag hoppas att jag verkligen inte glömmer av  att blogga.


Ja här har inte hänt så mycket livet går sin gilla gång och hösten är ju här nu som alla har märkt tyvärr.

Det är så mörkt och trist ute tidigt på kvällarna och på morgnarna när man kommer upp.

Idag fick alla barnen sitt efterlängtade höstlov iallafall och det var skönt för dem. Nu var de så trötta så det är ett skönt avbrott från skolan den här veckan som kommer.


Idag började jag morgonen efter barnen gått till skolan med en härlig promenad med en av hundarna (Saga), jag klarar inte av att ha båda hundarna med mig på en gång och eftersom jag har såna problem med min fibro just nu så får jag ta dem varsin dag på lite längre promenad, så i morgon är det Bejlas tur. Maken brukar annars gå långpromenaderna med dem och han kan ju gå ut med båda två på samma gång och det blir ju även mycket längre promenader än vad jag klarar. Men nu har han åkt på världens förkylning och är jättedålig.

I morgon tänkte jag även se om jag fick grejat lite i trädgården inför vintern, kratta löv mm.

Vi får väl se hur mycket det blir och vad jag klarar av.

Det var allt för idag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inger - 12 februari 2014 23:33

  Öst , väst hemma bäst    

Av Inger - 12 februari 2014 23:18

  Nu är jag tillbaka igen i mitt älskade Göteborg , jag har ju bott utanför Borås i ca 7 år men har nu skilt mig och flyttat tillbaka till hemstaden igen. Det är skönt att vara tillbaka och bo nära mina vuxna döttrar ,svåger och barnbarn igen och...

Av Inger - 21 september 2012 16:15


  Barn är jordens levande blommor    

Av Inger - 21 september 2012 16:02


Nu är jag här igen efter nästan ett helt år, det är jättedåligt av mig men det har varit så mycket annat och sedan har jag helt glömt av att blogga. Det ska det bli ändring på. Sedan jag var här sist så har jag börjat studera och läser till undersk...

Av Inger - 12 januari 2012 21:39

  Trötthet är den bästa huvudkudden.      

Ovido - Quiz & Flashcards