Direktlänk till inlägg 12 januari 2010

Kallt!!!!!!

Av Inger - 12 januari 2010 08:12

Fyyy vad kallt det är ute - 18,5gr, inte roligt alls men vi har ju haft det kallare, förra veckan var det -25gr. Så man ska väl inte klaga.

Idag ska jag inte göra något speciellt det blir väl att tvätta någon maskin tvätt och ja just det, jag måste ju plocka undan julen. För nu är den ju definitivt över.

Det känns både skönt och tråkigt det blir ju så tomt, men samtidigt ljust och man vet ju att nu kan det bara gå åt rätt håll och rätt som det är så är den här igen VÅREN.

Jag ska ta och köpa lite tulpaner tror jag och sätta in i vasar det är ju så fint. Jag fick ett presentkort av min Faster när jag fyllde år i december på blommor.

Apropå min födelsedag när jag fyllde 25årx2, med andra ord 50 år, fy vad det kändes jobbigt. Men jag fixade ju det också och känner mig inte så där mycket äldre än när jag var 49 år. Jo det var ju det jag skulle skriva att här kommer några kort från den dagen.


Ha nu en bra dag alla. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inger - 12 februari 2014 23:33

  Öst , väst hemma bäst    

Av Inger - 12 februari 2014 23:18

  Nu är jag tillbaka igen i mitt älskade Göteborg , jag har ju bott utanför Borås i ca 7 år men har nu skilt mig och flyttat tillbaka till hemstaden igen. Det är skönt att vara tillbaka och bo nära mina vuxna döttrar ,svåger och barnbarn igen och...

Av Inger - 21 september 2012 16:15


  Barn är jordens levande blommor    

Av Inger - 21 september 2012 16:02


Nu är jag här igen efter nästan ett helt år, det är jättedåligt av mig men det har varit så mycket annat och sedan har jag helt glömt av att blogga. Det ska det bli ändring på. Sedan jag var här sist så har jag börjat studera och läser till undersk...

Av Inger - 12 januari 2012 21:39

  Trötthet är den bästa huvudkudden.      

Ovido - Quiz & Flashcards