Alla inlägg under februari 2014

Av Inger - 12 februari 2014 23:33


Öst , väst hemma bäst


 

Av Inger - 12 februari 2014 23:18


Nu är jag tillbaka igen i mitt älskade Göteborg , jag har ju bott utanför Borås i ca 7 år men har nu skilt mig och flyttat tillbaka till hemstaden igen.

Det är skönt att vara tillbaka och bo nära mina vuxna döttrar ,svåger och barnbarn igen och även nära min gamla vänner. Även sonen som nu är 12 år bor närmare sin pappa och sin släkt på den sidan.

Klart det är sorgligt och tråkigt när det slutar med skilsmässa, men inget ont utan att det har något gott med sig kan man ju säga.Mitt goda är ju då att jag bor närmare mina barn mm igen. Ytterligare en positiv sak är att jag träffat en ny man som bor visserligen ca 10 mil ifrån Gbg men vi träffas på helger och övriga tider när vi kan.


Jag har även fått arbete här i Göteborg och from i måndags har jag t.om en fast anställning, så det känns tryggt och skönt.

Jag ska försöka skriva oftare på bloggen nu.

Ha det gott tills vi ses igen.  



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards